Joo niinpä eli Carmenil taitaa olla kevättä rinnassa...

Niinkuin mainisin edellisten toko-kisojen yhteydes oli kyseises kisas kaveri karannut kehstä koleme kertaa... Seuraaval viikol Agility kentäl saatö jatkui ja viime viikonlopun möllitokokisois (Luoksepäästävyys 10, paikkamakuu 0, Seuraaminen kytkettynä 7[haahuli enää ota koiraa suoraan häkistä], seuraaminen taluttimetta 8,5 maahanmeno seuraamisen yhteyessä 9[jäi vinoon mennessään maahan] luoksetulo 8[korjasin loppuasennon ku jäi vinoon kert ei ollu enää mitään hävittävää pisttaistelus] seisominen seur. yhteydessä 8[kaksoiskäsky munasin ite kun sanoin vääräl jalal ja koiral oli muutenkin outo päivä] ESTEHYPPY 10 [SE EI KARANNU ESTEEN YLI JIPPII] kokonaisvaikutus 6[karkas kehäst muuten ois ollu hyvä?] ja tulos 135,5 3-tulos muuten tasapaksuu)...

Möllitokon tulos ja mun tunnustus siitä etten oo niin intensiivinen treenaaja ratkaisi mein sm-tokojoukkueen niin et me ollaan varakoirakkona ja meit edustaa Paavo&Kata (EVL), Hula&Riikka(EVL), Ruska&Katja(AVO), Nelli&Suvi(AVO), Pico&Niina(AVO) ja mun mielest kokoonpano on han oikea.

Tohon karkailuun voi vaikuttaa se et meil on varmaan puolentoist kuukauden kuluttua juoksutkii tulos et ehkä tää haahuilu kuuluu siihen... Turhauttaa vaan niin pirskatisti...

eilen tehtiin Agilitys keinuu, A:ta, kahel hypyl takaaleikkauksii, okserii, Hypyn kiertoja taakse ja keppejä...

             Mää tarviin harjotust mun käsiin hypynkierros ettei carmen tee niin "lehmä käännöksiä"(ohjaajan sanoin)... ja kepit meil on semmonen kotiläksy varmaan ikuisuuden... muuten olin ihan tyytyväinen... Keinul carmen sais vaan olla vähän hitaampi kun painaa nii hirveel vauhdil ja kun se painaa menee ni sit mää hölmö vaan lisään sitä sen menoo juoksemal sen kans....Huuto Ja pitihän mun taas unotaa carmen omiin oloihinsa siin vaihees kun kouluttaja-> lähti taas haahuilee... mun pitää keskittyy sihen vähän paremmin...

Tulipahan taas vuodatettuu...