Siis ihan uskomaton kaveri mulla on, saan kyl eilisen jälkeen kulkee nenäpystys pitkän aikaa... ja se antaa lisä pontta jatkoa ajatellen...

... pitäs varmaan kertoo, et minkä takia... niin elikkäs meil oli eilen keravan agility teamin alkeiskurssin viimeinen kerta ja meil oli ns. kisat ja vou me voitettiin se !

ja nyt harjoittelen radan piirtämistä joten kaikki esteet eivät ole oikean näköisiä ja kulmat oikean suuruisia mut sinne päin...

 

 

 

 

1244654945_img-d41d8cd98f00b204e9800998e  

Hirveän uurastuksen jälkeen mä sain sen valmiiksi yrittäkää sit saaha selvää tosta...

Nauru  Sit voisin yrittää ensimmäistä selontekoa... eli noh suunnitelma oli ohjata koiranpuoleisel kädel eli tuolt oikealt sen takia et meil oli lupa ja pitikin palkata jossain pahan kohdan jälkeen ja mää aioin palkkata ja palkkasinkin keppien jälkeen ja sit lähettäisin/lähetin lennos eteen päin...

Alusta se meni jotakuinkin näin meni renkaan luokse pyysin carmenin liikkeelle tähtäsin renkaan keskelle(se vähän jänskätti vaik otettiinlämppärinä), carmenin mentyä niin hyvin renkaan ja mun yllättyneisyydeen takia jäin jälkeen siitä ja parin hypyn jälkeen olleiden keppien kohdal olin myöhäs ja lipsahti väärälle puolelle mut sain nopeesti korjattua... kepit meni muuten hyvin paitsi keskel tuli ajatus virhe olin joko edel tai jäles... ohjaan sen viel käden kans... keppien jälkeen palkka ja puolen vaihto ja matka jatkuu ja loppu oli unelmaa... saatoin carmenin ain putkewn suulle kun en nyt oo ain niin varma et se sinne menee... toiset teki 12putken jälkeen valssin ja toiset niinkuin minä eli kipitti putkeen toiseen päähän ja siitä jatkaen...tosiasias mä oisin varmaan niin nopees vauhdis sotkeutunu valssin askelis jalkojeni kanssa...

mut siis joo mein ihanneaika radal oli laskettu 36s ja mein aika 45,5s ja 5p kepeilt mun mielest ois tullu 10p mut niinku mulle sanottiin niin tuomarille ei kannata ruveta urputtaa...

TÄMÄN KAIKEN ANSIOSTA MINUA ON POLTTELEE SUUREN SUURI AGILITYKIPINÄ... toivotaan tulevalta viikonlopulta lisää iloja... hurttaharrastajien kesäleiriltä meinaan... se järjestetään hauholla ja osallistutaan carmenin kans siel agilityyn ja tokoillaan toivottavasti sivussa...