Siis voi elämä mä rakastuin eilen paikkaan jossa kävin ystävieni ja niiden koirien kanssa uimassa.... se sijaitsi hyrylässä vallan ihana hiekkakuoppa missä molemmat saa uida koirat ja ihmiset ja mikä parasta koirat saa olla vapaana... eikä kukaan suutu jos toisen koira tulee omaan leiriin jos vaan on sosiaalinen kaveri...

Olin lentää pyrstölleni kun kahlasin veteen ja carmen tuli ihan vapaaehtosesti mun peräs tosin se joutu sit kyl uimaan... .... donna kyl vaa räksytti rannal "ikään kuin määkin haluaisin mut en uskalla" tai "tai tulkaa hitossa pois tai hukutte mut mää en tuu pelastaa... mun fiini turkki ei saa kastua..." ... noh kylhän mä sen pariin otteeseen kuitenkin kannoin sinne veteen eikä se yhtään räpiköiny mun sylis... mut noh nii tiedän et toi mun tempaus saattaa jakaa mielipiteitä...

kuvia reissusta täältä