No on... 

Täl viikol ollaan käyty tiiviisti sm-tokoon harjoittelevien ihmisten kans kehä treeneis... ja noh alku viikko näytti aika synkältä... noh mun henkiset lähtökohdat ei auttanu yhtään... mut tänään ääni mun kellos oli jostain syyst oli toinen ja noh niin tuntu olevan carmeninkin... se teki töitä... wau

 Ja ennen kaikkea se makas paikkamakuun paikallaan!!! kyl mua jännitti kyl...

Sit mun treeniparina oli Agneta, joka sai mut kiinni seuraamisessa himmailusta... ja liian vähäisestä palkkauksesta.... HEI HALOO TORVI!!! 

 himmailun selitän sillä et oon ottanu carmenin kans lyhyempiä pätkiä seuruuta et saisin sitä kontaktia, mut tajusin et oon ajanu vaan mein seuruun suohon(palkannu ihan väärin ja vääril nameil[nii kiitos sain agnetalt nakkii ni sekii autto... mihin on hävinnyt kaikki se tieto jonka olen muilta saanut???])... kun otin agnetan kehotuksest reippaaman vauhdin niin johan carmenkin heräs koomast.... siis voi että oon torvi!!!!!

vähäinen palkkaus on vaan mun tyhmyyttä....

Nyt kun, joku mua vähän ravisteli ja seuruu heräsi taas eloon niin mullekkin jäi paljon parempi mieli näist treeneist... tuli, jopa semmonen tunne et ne juoksut sais tulla vast sm-kisojen jälkeen... mut eihän tolle luonto-äidille mitään voi... voi vaan toivoa parasta!

Ainii ja huomen on sit mun ja Carmenin ekat treenit Agryssä... Pääsy siihen seuraan ollut hieman outo...

nääs kyselin toukokuus eri seuroil tilanteest et oisko paikkaa jatko1 ryhmässä meille... monilta tuli kielteisiä... agryn puheenjohtaja vastas hyvinkin positiivisesti... mut se jäi siihen... ootin lähes puol kesää ja kun ei mitään kuulunu kysyin uudelleen... ja vastauksesta sain lisää positiivisuutta, mut käsityksen siitä etten viel ollu ainakaan jäsen(edellises kokoukses ei ollu keretty käsittelee mun asiaa)... ja sit keskiviikkon ku tulin kotiin olin saanu sähkärin et ilmeiseesti tieto ei ollu mulle saakka tullu mut,mein treenit on maanantaisin...mutta fiilis on nyt se et taidetaan päästä jäseneksi saakka...huomen varmaan selviää lisää...

Kyl elämäs riittää nyt jännitystä