Siis mä oon ihan seitsemännes taivaas tulin just agilitytreeneist kotiin ja voi et mä tykkään mein ryhmäst ja kouluttajast, mä haluun tulla samanlaiseks ku se...

Aija Mehtälä, kisaa medi3, todellakin tietää mitä puhuu mis kohtaa pitäs tehä mitenkin ja mis me tehdäään väärin ja todella kannustava ihminen... siis ihan super!

Vaik me saatiinkii TT(törkee taantumus) mut se on ihan aiheellist, mein kepit on niin persiillään ku ohjaan carmenii ylhäält ja se kurkkii mua vähän välii eikä kato suoraan eteenpäin joten tästä eteenpäin peruuttamal ja sit ku purinan toinen puolikas oli tyhjä ni siel sit peruuteltiin ni meni niin hyvi et ja vauhdikkaasti et kaaduin seuraavaan keppi sarjaa mukkelis makkelis...

Eikä tää mun seitsemästaivas loppunu siihen ku mä tulin kotiin... ku donna tuli niin iloisena vastaan kun tietää et mul on nakit jälel ja tulee kyl ain tervehtii, mut tasapuolisuuden nimis otin sen kans tokoo ja voi pojat nää mietintä tauot tekee sille tosi hyvää se seuras tosi (donnan)reippaasti ja teki jäävi maahanmenon ja luoksetulon ja puolen minuutin paikkamakuun ihan super hyper tuulel ja sit temppuiltiin loppuun...

Ainii ja tää hullu on nyt sit ilmottautunu lietoon 7.11 ja 14.11 tokokisoihin... eihän sinne ookku kahen tunnin ajomatka... noh jos sielt ne ykköset tipahtaa ni sit on matka sen arvoinen ja yritetään varmaan viel kirkkonummelle 15.11 mut kun ilmo alkaa 27.10 kello 12 päiväl ja netis pitää täyttää hakemus ni voi olla et sit ku tuun töist ni on koe täynnä... mut jos pitäs vapaapäivän... ;)

 

Et huh näit tälläsii päivii lisää kiitos!