Jep otsikost voi taas päätellä et oltiin toko-kisois ja carmenin mielest tänää ei kannattanu taas pysyy paikalla makuus... 139p 3-tulos et sillee

ens viikol sit otetaan tehotreeninä paikallamakuuta ja seuraamisen lähdöt syyniin... jotei treeni ois liian puuduttavaa yritetään saada ruutu etenemään...

Noh nyt ku pahimmat pahat olot on purettu voidaan todeta et mein agilitytreenit mirja ovitzin tahdissa ovat alkaneet mainiosti ekois ulkotreeneis kaikki koirat oli vähän fiiliksis ja meilkii mä möhlin puomin alastuloja mut viime perjantaina mä voi sanoo et me loistettiin lukuunotamatta yhtä kieltoa putkelta ku en sitä saattanu tarpeeks... mirjan tuomio meille oli "teil tulee kisois olemaan ongelmana vauhti" - kysymys kuuluukin et hyvässä vaiko pahassa... tämä lausahdus tuli meille viime perjantaina kun ei muuta keksinyt meille virheitä ja mä olin auttamattomasti carmenin jälessä joten mä toivon et se tarkoitti sitä et hyvässä mieles eikä et sitä pitäs lisätä...

Donna jäi murhaavan katseen kera viime sunnuntain kasvattajalle pentusia odottelee ja voi mun syrän rukkaa kun siihen taas koski...

Ja noh eilen oltiin lahden kv-näyttelys ja saatiin eh mukaan ja kun mä oisin halunnu sen erin ja sillä sertin mut ei sit ens viikol uudestaan hollolaan...