Hopsan kun onkii aikaa vierähtänyt kun oon viimeeks tänne kirjoitellu mutta...

Edellisen blogin jälkeen seuraavana viikonloppuna olin töissä agilityn sm-kisois... oli ihan parasta olla mukana noin upees tapahtumas... joskus ite viel kisaajana se on lupaus mut milloin ja minä vuonna ja millä koiralla ni sen sit aika näyttää

sm-kisoist seuraavan viikon loppun koitti juhannus ja se meni maalla laiskotelles... sen homman mä taidan parhaiten... ;) Sit seuraavan viikonloppun suunnattiin Tainan kans Agirotuun ja voih se oli tosi hieno kokemus. Saatiin sielt mein toka nolla ja hieno hylly ku hattu meinas lähtee päästä ja nakkasin sen käteen ja sit finaaliradal lensin kaikkien edes pyllylleni... nii eikä voi unohtaa mein hienoa joukkuetta joka oli vajaa yhden nartun aloitettua juoksut... ärsyttää ku ite ilmoittatuessani en ilmoittanut donnaa varakoirakoks noh ens vuonna sitten..

sit käytiin 8.7 rämpimäs toko-koe porvoos läpi 163p ja toka ykkös tulos... ja toiveet toko-sm:s oli kolmanteen mut carmen oli tääs räksy päällä ja tuomarit vähenteli meilt surutta pisteitä ku se haistatti mulle luuvitosta... nyt kiertämään möllikisoja joissa varoitetaan jo valmiiks tuomaria et jos likka rupee kukkoilee ni mä huomautan sitä ihan kunnolla, mut ensin pidetään kunnon kisatauko ja katotaan vaavat pois alta jos ne ois pehmentäny sen päätä... toivos on hyvä elää sano lapamato... jooo...

et simmottii nyt jänskätää viel carmenin kans et pystyyks se lähtee linnojen koulutukseen hskh:n agilityleirille ku jo pahasti alkaa haiskahtaa... noh sit pummaan marilta ottoa tai meen donnan kans...

et tälläst meille lyhyesti.