Jeps elikkäs tänään vuoros oli taasen Aasan agilitytreenit

Kuvio näytti tältä tehtiin 1-8 ja 9-17 pätkis.

  1-8 teemana oli putken takanaleikkaus jota treenattii 8 putkelle ja putkelle irtoomist seiska putkelle, kun joutuu valitsee A.n ja putken väliltä. Mut Aasa oli aivan sairaan pähee ja muutaman kiekan jälkeen mäkin vetreydyin kunnol taistelee meille nollaa enkä vaan vippailee sitä sinnepäin.

9-17 Klup. Luu iskeyty kyllä kurkkuun ennen suoritusta mut Aasa oli taas aivan sairaan PÄHEE. irtos muitta mutkitta 10 . 12 tuotti meille haasteita kun mä yhden kerran ohjasin sen väärin ja sujahti putkeen niin sille jäi fiksuna koirana levy päälle, mut kun siitä selvittiin ni vaude!  Mä jopa kerkesin juosta just just 15 ja 16 väliin kääntää sen oikeeseen päähän ja ne kepit okei käsi avustuksel mut aivan sairaan makeet!!!!

Yksittäin tehtiin viel 6 kepil ja VAU aivan sika hyvä ja viel nurjalt puolelt löyty rytmi paremmin kuin oikeelt puolelt. Keinuukin tehtiin ja rengast. Mä oon Niin ylpee Aasasta!!!! 

 

...Ja sit tulin kotiin ja paska aivo(=Carmen) näytti taas pahimman puolen itestään ja pilas hyvän illan. Ei vaan voinu jättää ihania leipä herkkuja vaan näytti keskarii ja lähti takas edellisille herkuille ja kun sit käppäiltiin Aasan ja Donnan kans oottelee sitä vähän matkan päähän antoi taas odottaa itseään ja kun tuli ei antanu silloinkaan kiinni näytti vaan keskaria loppu peleis henkien taistojen jälkeen lopulta suostui mut silloinkin silmät pyöri vähän sen näkösenä päässä et älä ämmä mulle rupee jos mä kuitenkin täst lähtisin.... GGGRRR!!!