Eli lauantain suunnattiin Aasan kanssa kivikkoon kahdelle agiradalle. Eka radast ei jääny jälki polville kerrottavaa kun kolautti itsensä ekaan rimaan vaik jätin hyvän matkan päähän lähdöstä ja kolahduksesta sekaantuneena ei suostunu kiipeemään puomille kun luuli keinuks jatkettiin aina kepeille saakka ja sit pois... keppejäkin taidettiin ottaa muutaman kerran uusiks.

Toinen rata oli sama rata toisinpäin. Siihen löydettiinkin joherkkis Aasan tilalle, tekemisen meininkiä uhkuva Aasa ja tässä video



kuvaus © Jaana Tunturi

kymppi tältä radalta ihan mun omien mokien takia... rupesin säätää siin keppien lopus liian aikasii enkä ohjannu loppuun saakka 4. viimeselle hypylle. Mut tyytyväinen et se tekemisen meininki löytyi taas.

Sunnuntaina oli Carmenin vuoro suunnata Hyvinkäälle toko-kisoihin. Mua jännitti ihan pirusti eka AVO-koe en kyl ymmärrä et miks... kai siin oli tuo puolen vuoden kisataukokin tokosta.

Ja näin se sit meni

Paikkamakuu 8: Mun moka kun palattiin meinasin kävellä koiran väärälle puolelle ja siintä sekaantuneena nousi ennen aikasesti ylös. positiivista ALO-luokan naukumiset on hävinny mun piiloon menon myötä.

Seuraaminen 8: ihan kivaa ois voinu olla korkeemmas virees. juoksuseuraamises lähti ampasee johonkin, siit huomautin ja palas takasii. loppu hyvin. taas näitä mä oisin voinu rokottaa viel enemmän tuost huomautuksesta...


Liikkeestä maahan meno 10: Maahan meno tuli vähän liian voimakkaasti en ollu saanu omia kierrosia alas seuraamisen juoksun sekoilusta... Carmen toimi hyvin...

Luoksetulo 7: loppuhaukkumisesta ja tais vähän valua. mun stopin jälkeinen tulsivu varmaan aiheutti myös sekaannusta... jännityksen piikkiin tuokin.


Liikkeestä seisominen 0:Pysähty kyl ihan hyvin kun olin tulos takasii carmenia kohti rupes rapsuttelee ja siint meni sil senssit sekasii ja lähti mun mukaa... ajattelematta korjasin sen seisomaan takasiin... ja sain tuomarilt sanomist et ei kokees saa koskea koiraan... mut toisaalt oon ihan tyytyväinen että tein sen...

Noutaminen 0: mun kapulan heitto surkee... noh mut sit se carmenin osuus... "tuo" käskystä oli ampasemas mein häkille ulos kehästä kova "CARMEN" yllättäen pysäytti sen kuitenkin... tuli takas viereen ja uus "tuo"-käsky ja haki nätisti mitä hemmettiä sen pääs tapahtu... virittely sana ODOTA- ei taida olla paras vaihtoehto, mut sillä estetään varastaminen, mut ei taida kertoa selkeästi mitä tehdää???... täytyy miettii uutta virittelysanaa ehkä...

Kauko-ohjaus 10: ne oli aika hienot... ite olin vaan aika jäässä kun se liikkuri pyörittelikin tosi nopeesti sitä palikkaa...

Estehyppy 7: hyppäs nätisti mut sit alko mäkätys toisel puolel... kuunteli vaivalloisesti "istu"-käskyn ja tuli takas sivulle höpöttäen...

Kokonaisvaikutus 6: Haukkumisesta ja varmaan lisäks mun jäävä seisomisen koiraan koskemisesta...

131p AVO3

kuvaus © Amy Laakkonen

Oon tyytyväinen paikkamakuuseen mut en asenteeseen jolla teki yksilöliikkeitä. Kokeeseen lähdettiinkin katsomaan meidän tän hetkist tasoa. Tulos on et koira osaa jos saan kohdistettua oikeisiin asioihin eikä siihen huutamiseen.

Ne jotka treenaa mun kans ni jos en oo tarpeeks mustavalkoinen carmenin kohdalla niin sanokaa siitä Kiitos smiley