Niinpä oltiin siis taas toko-kokees... Ja noh luoksepäästävyys kymppi ja paikkamakuu 8 meni vast toisel käskyl ois ollu kyl 0 oikeesti koska eka käsky suullinen toka suullinen+käden näyttö eli yhteensä kolme... Mut pysy kuitenkin siitä iso +-piste...

......sit alkoi taas mun tolloilu ja voi että ottaa vieläkin päähän siis mä sain neuvon (ku oon miettiny ku carmenin into on vähän niinku nolla seuraamisissa) et vois näyttää sen palkan ennen kehäään menoo ku tietää jo et saa kehä loputtua sen... mut hommahan meni ihan läskiks carmen ihan paineeseen huomasin sen jo ennen kehään menoa ois siinä vaihees pitäny antaa sen mennä syömään palkka pois mut eiku mä jästipää vaan painoin kehään ja mitä siit seuras koira aivan kipsis ja kun seuras vapaana seuraaminen niin kyl se teki palkasta pois päin mut ku käännyttii takasii päin ni sinne lähti ku nato ohjus pois kehäst ja kun ei tullu ku mä huusin ja mä kun kävelin perästä ni siit seuras hylly... mut me opitaan nää näköjään kantapään kautta... mut ei se mitään tiedän todellakin et noin me ei voida tehdä...

Joka tapaukses suunnitelma seuraavaks on et mennään heinäkuun alus johonkin toko-kokeeseen ja sit sm-joukkueeseen jos joku hannaa ku ollaan varakoirakkoina ja jos niist ei tuu mitään ni sit kyl pistetään avo-kasaan ja mennään sinne. Alokasta voidaan sit tahkota donnan kans kun palaa mamma lomalta... 

Jaa noh sit muihin aiheisiin oon täs yllättäen saanu hskh:sta saanu treenipaikan ja vaihtanut agrysta siis hskh:n. Ja siitä huippu tyytyväinen plussaa ojangos on viel se et siel on tokotreenikenttä viel erkiseen... Ja ollaan alkeisjatko ryhmäs mikä ei haittaa meitä ollenkaan koska haluun tekniikat kunnol tahkottuu pää koppaan enne ku lähen miettii radalle et mikä tähän nyt sopis...

Et tälläistä meille... Donnaa odotellessa...