Joo oon vielkii ihan fiiliksissä Carmen teki tänään ekan 2lk nollansa(-3,29) Riihimäen kisois agiradalla ja kaiken lisäks voitettiin VOU!!!(vaik carmen oli mun mieleen hidas). Allan Matsson oli keksiny aika kivat radat vaik ne joiden koirat ei osanneet tehdä keppejä nurjalt puolelt kosahti lähes kaikki. Onneks Carmen on niin pähee et se osaa.  

 

                            

Toka radan (hyppäri) alku tos toises kuvas ja prkl mä kämmäsin sen olin tehny kyl hienon suunnitelman mut en saanu carmenii kunnol kiertää ja tuli 3 ja 4 välistä... ja hyppäs 4 väärin päin... prkl... en ilmeisesti näyttäny takaakiertoo kunnol.... loppu rata ihan sika hyvin ja hyvin haettiin taas kepit ja nurjalt puolelt. Jälkeen päin kepeil ollessani tuli välähdys et ois pitäny harjoitella mun irtautumista kepeillä kun hylly kert oli takana, mut seuraaviin kisoihin pitää luoda suunnitelma B mitä voi ns. harjoitella jos jo hyllytetty

MUT OON IHAN SIKA YLPEE PIENESTÄ MUSTASTA!!!!